2019. jan 17.

TESZT - Skin1004 Madagascar Centella Asiatica 100 Ampoule

írta: SCS.
TESZT - Skin1004 Madagascar Centella Asiatica 100 Ampoule

A tömény csoda! - írhatnám ezt is velősen és végeztünk :) Na de nézzük meg ezért kicsit közelebbről.
Nem árulok zsákbamacskát, ez a termék az abszolút kedvencem!

centella.jpg
Centella Asiatica? Az meg mi?

Másnéven ázsiai gázló vagy tigrisfű, mely egy csodálatos hatékonyságú, trópusi gyógynövényfajta. Főként Madagaszkáron és Ázsiában fordul elő.

noveny.jpg


Mire jó:
Fokozza a bőr kollagén termelését, így segítve elő fiatalos külsőnk megőrzését. Komplex hatással van a sejtekre és kötőszövetekre, elsősorban ezek gyógyulására és megújulására. Ezeken túl az ázsiai gázló magas antioxidáns tartalmú növény, mely erős gyulladáscsökkentő hatásáról is ismert. 


Tehát többek között a problémás bőrt érintő szinte valamennyi problémára egy áldás. Lehúzza a gyulladást, így gátolva meg az akné képződést; sebgyógyító hatása miatt pedig az aknék után visszamaradt hegekre és foltokra van jótékony hatással. Mindemellett még fiatalon is tart :) Ugye, mondtam én, hogy csodálatos!

Az ázsiai gázló egy rendkívül kedvelt hatóanyag az ázsiai szépségápolásban, így rengeteg kozmetikum tartalmazza valamilyen formában. 
Jómagam szerettem volna egy olyan terméket beszerezni, ami semmi mást nem tartalmaz, mint színtiszta ázsiai gázlót, ezért esett a választásom a Skin1004 100%-os tigrisfű ampullájára.


A termék:

100 ml-es kiszerelésben elérhető és viszonylag drágább árkategóriába sorolnám, DE iszonyú sokáig elég, így teljes mértékben megéri beruházni rá! Próbáltam visszakeresni, hogy mikor is rendeltem meg pontosan, s engem is meglepett, hogy közel 5 hónapja használom már és még mindig csak az üvegcse felénél járok. Hozzáteszem, hogy minden egyes nap valóban használatban van; napi egyszer minimum. Az esti rutinon elmaradhatatlan része és reggelente is nagyon sokszor előkerül.

A csomagolása mellett sem mennék el szó nélkül: szerintem nagyon esztétikus a dizájn, a pipettás kiszerelés miatt könnyen adagolható, s szerencsére a tető is jól sikerült konstrukció; nagyon masszívan zár, így egy csepp sem szivárog ki az értékes tartalomból. Utaztattam már néhányszor a terméket, így ebben is van bőséggel tapasztalatom :)

Állagra én a víz és az olaj közé sorolnám, nagyon folyékony, de azért nem annyira, mint a csapvíz. Teljesen átlátszó, illetve szerencsére nagyon (de tényleg nagyon) gyorsan beszívódik, s nem hagy mást hátra, mint egy bársonyos, pirosság mentes bőrt.

Én határozottan ajánlom Mindenkinek, nem csak a bőrproblémákkal küzdőknek, ugyanis az ázsiai gázló egy rendkívül szuper hatóanyag, ami valamennyi bőrtípusra jótékony hatással lehet.

Ha felkeltettem az érdeklődésedet, akkor a következő EBAY linken tudod -például- megrendelni; én is innen szereztem be. :)

55.png

 

 

 

 

Szeretettel,
Csilla

Szólj hozzá

ebay madagascar szépségápolás antioxidáns gyulladáscsökkentő kozmetikum öregedésgátló ampulla centella asiatica sebgyógyító kbeauty ázsiai gázló skin1004